Evenimente corporate

Organizarea conferințelor, prezentărilor sau altor tipuri de evenimente corporate poate fi o muncă mai ușoară atunci când ai alături partenerul potrivit. Pentru orice tip de eveniment corporate MyContinental Suceava vă pune la dispoziție una sau mai multe dintre săli de conferință precum și echipamentul tehnic necesar. Ne ocupăm de pauzele de cafea și masa de prânz pentru participanți. În plus avem pachete special concepute pentru invitații care vin de departe.

Alegeți una din cele 4 săli cu capacități ce variază între 20 și 140 de persoane pentru orice eveniment corporate desfășurat în municipiul Suceava, iar noi garantăm reușita evenimentului. Sălile sunt dotate cu aer condiționat, wifi, videoproiector, ecran de proiecție, flipchart, sonorizare, întregul echipament tehnic de care ai nevoie pentru un eveniment reușit.

coffe break

Coffee Break & Lunch

60-150 pers. 2 saloane

Oferim servicii complete pentru toate evenimentele organizate de către echipa noastră și înțelegem perfect importanța pauzelor de cafea sau a celor de prânz. Acestea oferă participanților oportunitatea de a socializa și de a împărtăși idei. De asemenea, constituie un moment necesar de pauză între ședințele de lucru.

Cere ofertă
Descriere

Suntem flexibili în ceea ce privește organizarea prânzului sau a pauzelor de cafea, atât prin prisma bugetului, cât și a cerințelor speciale. De exemplu, suntem foarte atenți la meniurile speciale, destinate persoanelor cu restricții alimentare sau celor vegetariene. Pentru pauzele de cafea sau de prânz, vă punem la dispoziție restaurantul nostru, dar și terasa hotelului dacă vremea permite acest lucru.

Beneficii

Personalizare

Meniurile oferite sunt personalizate în funcție de cerințele dumneavoastră. Ținem cont de toate detaliile, începând cu preferințele invitațiilor și de cerințele companiei.

Diferit

În zilele călduroase, pauzele de cafea și gustările de tip finger food, pot fi asigurate pe terasa hotelului. Aceasta are o capacitate de 20 de persoane, dar poate fi extinsă astfel încât să acomodeze 30 de locuri. Terasa oferă intimitate și o ambianță caldă, iar momentele de relaxare în aer liber vor fi apreciate de invitații dumneavoastră.

Divers

Meniurile pentru pauzele de cafea sunt concepute pentru toate momentele zilei și oferim variante de “Welcome Coffee”, “Morning Coffee Break” sau “Afternoon Coffee Break”. Pauzele de cafea se organizează doar sub forma unui bufet suedez. Meniul de prânz conține o serie de preparate din bucătăria tradițională, dar și din cea internațională. Preparatele calde sau de tip finger food pot fi servite sub forma unui bufet suedez sau sub forma unui meniu fix.

meetings

Business Meetings

60-150 pers. 2 saloane

Cele patru săli de conferințe, ale căror capacități variază între 20 și 140 de persoane, ne recomandă pentru organizarea oricărui tip de business meeting. De la reuniuni restrânse, seminarii sau ateliere de lucru, până la conferințe și simpozioane cu un număr mare de participanți.

Cere ofertă
Descriere

Toate sălile de conferință sunt dotate cu ecran de proiecție și videoproiector, flipchart și internet WiFi. La cerere, putem asigura echipamente complexe audio-video sau echipament pentru traducere simultană.

În funcție de tipul evenimentului, de durata de desfășurare a acestuia și în funcție de numărul participanților, pachetele noastre pot fi personalizate și putem include servicii complementare precum servicii de catering sau organizarea prânzului, a cinei ori a pauzelor de cafea.

Beneficii

Planificare

Pentru că avem o experiență bogată în organizarea evenimentelor corporate, planificăm totul până în cel mai mic detaliu, ținând cont de toate particularitățile evenimentului. Și, desigur, asigurăm asistență pe toată perioada de desfășurare a evenimentului dumneavoastră.

Practic

Pentru evenimente cu un număr mare de invitați, vă punem la dispoziție cea mai mare sală de conferințe din centrul orașului. Aceasta are o capacitate de până la 140 de persoane și se află în apropierea tuturor mijloacelor de transport în comun.

Eficiență

Punem la dispoziția clienților noștri cel mai mare număr de săli de conferință din centrul orașului Suceava. Două dintre sălile noastre au un design modular, astfel că ele pot fi adaptate în funcție de cerințele dumneavoastră, iar aranjamentul ales va fi întotdeauna optim pentru ca invitații să se simtă perfect. Ambele săli de conferință sunt modulare și se pot amenaja în funcție de specificul evenimentului, cu următoarele tipuri de aranjament: Theatre, U-shape, Classroom, Boardroom.

petreceri corporate

Petreceri corporate

60-150 pers. 2 saloane

Cocktailuri, cine festive, zile de naștere, petreceri corporate, petreceri de Crăciun sau Revelion… Pentru toate evenimentele dvs. profesionale sau personale, lăsați echipa de la MyContinental Suceava să organizeze totul, iar dvs. să vă concentrați pe distracția cu colegii, familia sau prietenii.

Cere ofertă
Descriere

Sălile de la Hotel MyContinental Suceava sunt perfecte pentru găzduirea de petreceri corporate sau pentru evenimente relaxante alături de colegi sau de prieteni. În zilele călduroase petrecerea se poate extinde și pe terasa hotelului. Aceasta are o capacitate maximă de 30 de persoane.

Toate evenimentele și întâlnirile se organizează în deplină siguranță, respectând toate recomandările de prevenire și prevenție.

Beneficii

Imagine

Suntem conștienți că imaginea companiei dumneavoastră cântărește mult în fața clienților. Salonul nostru destinat petrecerilor corporate se remarcă prin eleganță și rafinament, iar personalul nostru, receptiv la orice solicitare, oferă servicii ireproșabile. Meniul desăvârșit este completat de cele mai bune servicii, profesionalismul nostru fiind ingredientul secret al unui eveniment de succes.

Soluții

Ne dorim ca fiecare eveniment să fie unul de succes, iar pentru a realiza acest lucru ne bazăm pe o echipă profesionistă, flexibilă, care dispune de o bogată experiență în organizarea evenimentelor corporate. Vom identifica împreună cele mai importante detalii, le vom implementa cu grijă și vom fi alături de dumneavoastră, cu sfaturi și soluții, pe toată perioada evenimentului.

Recomandări

De-a lungul timpului am organizat sute de evenimente, astfel că avem recomandări pentru serviciile complementare precum DJ-ul, sonorizarea și jocul de lumini, aranjamentele sau decorațiunile tematice.